2016-03-152016-03-152011-04-14http://hdl.handle.net/20.500.12688/5082Ο λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο θέμα είναι ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Κρήτη είναι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (M.M.E.) και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι ένα ζήτημα το οποίο θα μας απασχολήσει στο μέλλον αρκετά. Με στόχο την κατανόηση του ρόλου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και της χρήσης του από τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, επιχειρείται από την πτυχιακή αυτή μία προσπάθεια απόδοσης της βαθύτερης έννοιας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, έτσι ώστε να γίνουν καλύτερα κατανοητά τα θετικά που προσφέρει σε μια Μ.Μ.Ε., καθώς και τα προβλήματα που αν ξεπεραστούν θα έχουμε ως αποτέλεσμα την ταχύτερη εξάπλωση του. Αρχικά, γίνεται μία εισαγωγή για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και για τις Μ.Μ.Ε., ενώ ακολούθως εξετάζονται λεπτομερώς διάφορα θέματα όπως, το Διαδίκτυο, ο ηλεκτρονικός καταναλωτής, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, η σχέση των Μ.Μ.Ε με το Η.Ε. Επιπλέον, μελετάμε τους λόγους χρήσης από τις Μ.Μ.Ε. της Κρητικής αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και κατά πόσο έχει αναπτυχθεί στον συγκεκριμένο κλάδο. Στο τελευταίο μέρος της πτυχιακής μου κάνω μία έρευνα για τη σχέση που έχουν οι Μ.Μ.Ε. της Κρητικής αγοράς με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Αν κατανοούν, δηλαδή, την έννοια του Η.Ε., σε ποιο βαθμό το χρησιμοποιούν, αν είναι αναπτυγμένο στο συγκεκριμένο κλάδο, αν θα αναπτυχθεί μελλοντικά και ποια προβλήματα πρέπει να ξεπεραστούν. Σκοπός, της πτυχιακής μου είναι να αναλυθούν σε βάθος τα συγκεκριμένα θέματα της χρήσης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου από τις Μ.Μ.Ε. της Κρήτης καθώς και να μελετηθούν τα αποτελέσματα της έρευνας μουAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της κρητικής αγοράς. Πραγματικότητα και προοπτικές.The use of electronic commerce in small and medium enterprises in Crete. Current situation and development prospects.