2016-03-152016-03-152009-01-26http://hdl.handle.net/20.500.12688/6728Η εργασία αυτή, αναφέρεται στο θεσμό της Δικαιόχρησης (Franchising), ο οποίος ορίζεται ως η συμφωνία μεταξύ μιας ανεξάρτητης επιχείρησης η οποία παρέχει σε μία άλλη επιχείρηση ή πρόσωπο το δικαίωμα χρήσης της επωνυμίας, της τεχνογνωσίας και μιας σειράς δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας. Η δικαιόχρηση αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή ανάπτυξης επιχειρήσεων παγκοσμίως εδώ και πολλά χρόνια. Στην Ελλάδα από το 2000 και μετά ολοένα είναι και μεγαλύτερο το ενδιαφέρον από νέους και νέες να κάνουν την επαγγελματικό τους βήμα επιλέγοντας μία εταιρεία που αναπτύσσεται με franchise. Σε μία εποχή έντονου ανταγωνισμού το να ξεκινήσεις μία επιχείρηση από το μηδέν είναι μία εξαιρετικά ριψοκίνδυνη ενέργεια. Ένας νέος επιχειρηματίας έχει να αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες που είναι πολλές φορές ανυπέρβλητες. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόλις το 30% των «no name» επιχειρήσεων καταφέρνουν να λειτουργούν μετά από 5 χρόνια και από αυτές μόνο το 50% κλείνουν μία δεκαετία.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Ο θεσμός της δικαιόχρησης (franchising) στο ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα.Franchising in the greek banking system.