2016-03-152016-03-152003-07-08http://hdl.handle.net/20.500.12688/2386Στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση του Μάρκετινγκ τόσο στην ελληνική δισκογραφία όσο και στη δισκογραφία του εξωτερικού. Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό, τα οποία αλληλεξαρτώνται. Έτσι, το πρακτικό μέρος συμπληρώνει το θεωρητικό, αφού θα παρουσιαστούν – αναλυθούν συγκεκριμένα παραδείγματα, που αφορούν το μάρκετινγκ Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών. Θα γίνει σύγκριση μεταξύ τους και θα σχολιαστούν με βάση αυτά που ειπώθηκαν στο θεωρητικό μέρος της εργασίας. Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθεί η διαδικασία εκτέλεσης μίας παραγωγής, η πολιτική των εταιρειών απέναντι στην αγορά – στόχο (target – group), η πολιτική των εταιρειών απέναντι στα Μ.Μ.Ε., το marketing plan μίας δισκογραφικής δουλειάς και η προβολή των καλλιτεχνών, Ελλήνων και ξένων, μέσω των ζωντανών εμφανίσεων τους.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Σύγκριση μεταξύ ελληνικού και διεθνούς δισκογραφικού μάρκετινγκ.A comparison between Greek and international marketing in music record companies.