2016-03-152016-03-152012-02-20http://hdl.handle.net/20.500.12688/7229Στην εργασία αυτή θα αναδειχτούν οι μέθοδοι του management μέσα από τις δομές του ξενοδοχείου, μπορούν να υποκινήσουν τους εργαζόμενους, καθώς και ποιοι μέθοδοι υποκίνησης υπάρχουν και πως χρησιμοποιούνται. Εξ αρχής σημειώνεται ότι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης θεωρούνται όλοι από τον ιδιοκτήτη μέχρι τέλους. Αυτονόητο είναι επίσης το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης έχει την μέγιστη υποκίνηση όλων αφού επιδιώκει μεγιστοποίηση κερδών (δυστυχώς σήμερα η επιβίωση της επιχείρησης αρκεί). Τέλος στην παρούσα εργασία, χάριν ροής κειμένου, οι όροι ξενοδοχείο και ξενοδοχειακή μονάδα θα θεωρηθούν ταυτόσημοι εκτός από τις περιπτώσεις που επισημαίνεται συγκεκριμένα κάποια διαφορά.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Υποκίνηση εργαζομένων σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.Employees' motivation in a hotel enterprise.