2018-01-122018-01-122018-01-12http://hdl.handle.net/20.500.12688/8547Η τεχνολογία και ο τουρισμός συμπορεύονται για χρόνια. Από την δεκαετία του 1980 και έπειτα, οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν μετασχηματίσει τον τουρισμό σε όλον τον κόσμο. Ο τουρισμός ως μία διεθνή βιομηχανία και ως ο μεγαλύτερος πάροχος εργασιών στον πλανήτη μπορεί να περηφανεύεται για ένα ευρύτερο φάσμα ετερογενών ενδιαφερόμενων μερών σε σχέση με άλλες βιομηχανίες. Η επιταχυντική και συνεργική αλληλεπίδραση ανάμεσα στην τεχνολογία και τον τουρισμό πρόσφατα έχει επιφέρει θεμελιώδεις αλλαγές στη βιομηχανία και τις αντιλήψεις μας σχετικά με αυτή. Επιπρόσθετα, οι ΤΠΕ παίζουν ένα βασικό ρόλο για την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών οργανισμών και προορισμών καθώς και ολόκληρη την βιομηχανία τελικά. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στο τουριστικό μάρκετινγκ. Σκοπός της είναι να αναδείξει την θετική συνεισφορά των Νέων Τεχνολογιών και παράλληλα να προτείνει νέες εφαρμογές και υπηρεσίες που θα συμβάλλουν εποικοδομητικά στη καλύτερη εξυπηρέτηση των τουριστών και στο μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, οργανισμών και επιχειρήσεων.Technology and tourism have been going on for years. Since the 1980s, Information and Communication Technologies (ICT) have transformed tourism around the world. Tourism as an international industry and as the largest provider of work on the planet can boast a wider range of heterogeneous stakeholders than other industries. The accelerated and synergistic interaction between technology and tourism has recently brought about fundamental changes in our industry and our perceptions of it. In addition, ICT play a key role in the competitiveness of tourist organizations and destinations as well as the entire industry eventually. This diploma thesis discusses the contribution of New Technologies in tourism marketing. Its aim is to highlight the positive contribution of New Technologies and at the same time to propose new applications and services that will contribute constructively to the better service of tourists and the marketing of tourist destinations, organizations and businesses.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesΗ συμβολή των νέων τεχνολογιών στο τουριστικό μάρκετινγκ.The contribution of new technologies in tourism marketing.