2016-03-152016-03-152015-04-07http://hdl.handle.net/20.500.12688/3710Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για την αλληλεπίδραση του αισθητήρα φυσικής αλληλεπίδρασης χρήστη της Microsoft, Kinnect με τον Web Player της μηχανής παιχνιδιών Unity. Παράλληλα γίνεται μια αναφορά στους πιο διαδεδομένους αισθητήρες φυσικής αλληλεπίδρασης χρήστη που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά όπως επίσης και στις πιο διαδεδομένες μηχανές παιχνιδιών. Θα δούμε επίσης τους ήδη διαθέσιμους τρόπους που υπάρχουν στο διαδίκτυο όσον αφορά τη σύνδεσή του Kinect με το Unity και φυσικά τη δική μας προσέγγιση.This work deals with the development of an application for the interaction between Microsoft’s natural user interaction sensor, Kinect and Unity’s game engine web player. At the same time there is a reference to the most commonly used natural user interaction sensors that are currently available on the market as well as the most commonly used game engines. We will also see the already existing ways available on the internet regarding the interaction of the Kinect sensor with Unity game engine and of course our own approach.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Ανάπτυξη εφαρμογής για την εισαγωγή δεδομένων απο NUI Devices στην πλατφόρμα Unity.Application development for data entry from NUI Devices in Unity platform.