2016-03-152016-03-152010-03-16http://hdl.handle.net/20.500.12688/7067Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μας κάνει να κατανοήσουμε ποια είναι η εικόνα που έχει οι Έλληνες για την Συρία, είναι καλή ή κακή; Ποια χώρα είναι αυτή; Τι είδος τουρισμού μπορεί να έχει; Είναι ασφαλής ή όχι; Ποια είναι η εικόνα που παίρνουν από μέσα μαζικής ενημέρωσης της χώρας τους ή από άλλες χώρες;είναι αληθινή ή όχι; Ώστε να γίνει κατανοητό, ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος που θα έπρεπε να αναμορφώσουμε, να βελτιώσουμε ή να αναδείξουμε και ποιες οι καταλλη-λότερες στρατηγικές και μηχανισμοί για τη σωστή και αποτελεσματική ανάδειξη και προώθηση του,τι αντιλαμβάνονται οι Έλληνες ακούγοντας τη λέξη ΣΥΡΙΑ. Μέσα απ’ αυτή την έρευνα θα επιχειρήσουμε να εντοπίσουμε τις ανάγκες των τουριστών - πελατών και βάσει αυτών να αναζητήσουμε στη συνέχεια εκείνα τα ερεθίσματα που θα τους οδηγούσαν στην απόφαση να επισκεφτούν τη χώρα, αφετέρου και να γίνουν επανα-λαμβανόμενοι επισκέπτες της.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Εικόνα τουριστικού προορισμού (Συρία).Tourism destination image (Syria).