Λεμονάκης, ΧρήστοςLemonakis, ChristosΠαππάς, ΜιχαήλPappas, Michail2025-03-052025-03-052025-03-05https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/11264Ο Τραπεζικός τομέας έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές τις τελευταίες δεκαετίες, κυρίως λόγω της τεχνολογικής προόδου και των μεταβαλλόμενων αναγκών των πελατών. Η εισαγωγή νέων τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα μεγάλα δεδομένα και το blockchain, έχει διαφοροποιήσει τη λειτουργία των τραπεζών και την εξυπηρέτηση πελατών. Αυτές οι τεχνολογίες βελτιώνουν την ασφάλεια, μειώνουν τα λειτουργικά κόστη και επιτρέπουν την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Η ψηφιοποίηση έχει διευκολύνει τις συναλλαγές, επιτρέποντας στους πελάτες να εκτελούν πληρωμές και να διαχειρίζονται λογαριασμούς από οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Ωστόσο, οι τράπεζες αντιμετωπίζουν προκλήσεις, όπως η ανάγκη συμμόρφωσης με κανονισμούς και η διαχείριση της ασφάλειας των δεδομένων. Η ικανότητα των τραπεζών να προσαρμοστούν και να καινοτομήσουν θα καθορίσει την επιτυχία τους στο σύγχρονο χρηματοπιστωτικό περιβάλλον, καθώς οι νέες τεχνολογίες συνεχίζουν να εξελίσσονται.The Banking sector has undergone significant changes in recent decades, mainly due to technological progress and changing customer needs. The introduction of new technologies, such as artificial intelligence, big data and blockchain, has diversified banking operations and customer service. These technologies improve security, reduce operational costs and enable personalized service. Digitization has made transactions easier, allowing customers to make payments and manage accounts from anywhere, anytime. However, banks face challenges such as the need to comply with regulations and manage data security. Banks' ability to adapt and innovate will determine their success in today's financial environment as new technologies continue to evolve.elAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United Statesτεχνητή νοημοσύνη (AI)ψηφιοποίησηεξυπηρέτηση πελατώνασφάλειαblockchainartificial intelligence (AI)digitizationcustomer servicesecurity blockchainΗ χρήση νέων τεχνολογιών στην εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα.The use of new technologies in customer service in the banking sector.Πτυχιακή Εργασία