2020-10-122020-10-122020-10-09http://hdl.handle.net/20.500.12688/9681Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο προγραμματισμός ενός δισδιάστατου βιντεοπαιχνιδιού (2D) ονόματι Dali’s Dreams, καθώς και ο ηχητικός σχεδιασμός του. Για την περαίωση του προγραμματιστικού μέρους του βιντεοπαιχνιδιού χρησιμοποιήθηκε το προγραμματιστικό περιβάλλον Construct 2, το οποίο προσφέρεται αποκλειστικά για την δημιουργία δισδιάστατων βιντεοπαιχνιδιών. Όσον αφορά το ηχητικό κομμάτι της εργασίας, έχουν χρησιμοποιηθεί διάφορες τεχνικές. Έχουν ηχογραφηθεί διάφορα υλικά και μουσικά όργανα για να εξελιχθούν σε πρωτότυπα ηχητικά εφέ με η χωρίς μουσικό χαρακτήρα. Επίσης έχει χρησιμοποιηθεί μουσικός προγραμματισμός για δημιουργία άλλης φύσεως ήχων. Τελικό στάδιο ήταν η ενσωμάτωση και μίξη όλων των ήχων μέσα στο πρόγραμμα.This study aims to the programming and sound designing from scratch, of a two dimensional (2D) video game named «Dali’s Dreams». To carry out the programming part, I used the software Construct 2, which is a platform that exclusively creates 2D games. Considering the sound part of this study, various methods have been used.Various recordings of materials and musical instruments took place, that later evolved into original sound effects, with or without musical character. Musical programming has also been used to create sounds of different nature. The final step was the incorporation of the sounds in the program as well as the mixing.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesDali’s Dreams - Δημιουργία δισδιάστατου διαδραστικού βίντεο-παιχνιδιού.Creation of two-dimensional (2D) interactive video-game named «Dali’s Dreams»