Μαστοράκης, ΓεώργιοςMastorakis, GeorgiosΚοκολάκη, ΧριστίναKokolaki, Christina2024-05-172024-05-172024-05-17https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/10984Ο βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι ο τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη ωφελεί το μάρκετινγκ και συγκεκριμένα το μάρκετινγκ επιρροής. Θα αναλυθεί η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ επιρροής από πολύπλευρες θεματικές ενότητες. Τα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν την αγοραστική/καταναλωτική συμπεριφορά. Αυτό συνέβη από όταν ξεκίνησε να λειτουργεί η δράση των ανθρώπων που ασκούν επιρροή οι οποίοι έχουν αποδώσει ραγδαίες αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών, οι λεγόμενοι επηρεαστές. Η παρούσα μελέτη αφορά δυο επιμέρους έννοιες. Αρχικά από τον χώρο της επιστήμης και της μηχανικής, φτάσαμε στην γέννηση της τεχνητής νοημοσύνης. Από την διεύρυνση του μάρκετινγκ πρόκυψε μια νέα στρατηγική, αυτή του μάρκετινγκ επιρροής. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, συγκεκριμένα από μέσα του 20ου αιώνα η Τεχνητή Νοημοσύνη, θα έλεγε κανείς πως τα αποτελέσματα της σε όλους τους τομείς και ιδιαιτέρως στο μάρκετινγκ είναι εντυπωσιακά παρά την πρόσφατη της ένταξης. Από την άλλη πλευρά ο 21ος αιώνας έχει χαρακτηριστεί για την αδιάκοπή και ανοδική πρόοδο της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στα κοινωνικά δίκτυα τα οποία εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, και έχουν εισέλθει στην καθημερινότητα των ανθρώπων και του επιχειρηματικού κόσμου. Ήρθαν στις ζωές μας κι δημιούργησαν μια ψηφιακή κοινωνία. Λόγω του γρήγορα αναπτυσσόμενου κόσμου μας, το μάρκετινγκ αποτελεί κύρια πηγή της σύγχρονης προώθησης αγοραπωλησιών τόσο προϊόντων όσο κι υπηρεσιών. Όσον αφορά την τεχνητή νοημοσύνη στα παρακάτω κεφάλαια θα εξετασθεί η ιστορική εξέλιξη, ο τρόπος λειτουργίας της, οφέλη και προκλήσεις που επέφερε. Επιπλέον θα εξεταστούν πολυάριθμες εφαρμογές της σε τομείς που εμπλέκονται άμεσα στην καθημερινότητα μας, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αναδιαμορφώθηκαν εις ανάπτυξη της ανθρωπότητας. Η χρήση της στις επιχειρήσεις σήμερα, το νεόφερτο επάγγελμα του μηχανικού τεχνητής νοημοσύνης και η συμβολή του. Στην συνέχει θα γίνει αναφορά στον τρόπο με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη δημιούργησε ανθρώπινες μιμούμενες μηχανές, προς όφελος της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Τον τρόπο με τον οποίον προσπάθησε να επεξηγήσει την φύση και τον ίδιο τον άνθρωπο. Θα γνωρίσουμε έναν νέο κόσμο, εκείνο που η τεχνητή νοημοσύνη έπλασε, ξεπέρασε κάθε είδους φαντασία, άλλαξε τα έως σήμερα δεδομένα που γνωρίζαμε, υπερέβη κάθε διανοούμενο άνθρωπο. Τα παλαιά δεδομένα των επιχειρήσεων στην προσέγγιση πελατών έχουν πλέον αλλάξει. Μαζί με το διαδίκτυο δεν αργήσαν να αναπτυχθούν οι πρώτες πλατφόρμες. Οι πρώτοι ψηφιακοί επηρεαστές εμφανίστηκαν. Πλέον ο κόσμος της διαφήμισης μέσω επηρεαστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει πολύ μεγαλύτερα ποσοστά απήχησης, περισσότερα από κάθε άλλη στρατηγική μάρκετινγκ.The main purpose of this thesis is the way in which artificial intelligence benefits marketing and specifically influencer marketing. The contribution of artificial intelligence to influencer marketing will be analysed by multifaceted topics. Social networks influence buying/consumption behavior. This has been the case since the beginning of the action of influencers who have delivered rapid changes in consumer behavior, the so-called influencers. This study is concerned with two sub-concepts. First from the field of science and engineering, we arrived at the birth of artificial intelligence. From the expansion of marketing a new strategy emerged, that one of influencer marketing. For many years now, specifically since the mid-20th century, AI, one could say that its results in all fields and especially in marketing have been impressive despite its recent integration. On the other hand, the 21st century has been characterized for the uninterrupted and upward progress of technology. More specifically we will refer to social networks which are evolving at a rapid pace, and have entered the daily lives of people and the business world. They have come into our lives and created a digital society. Due to our fast growing world, marketing is a major source of modern day marketing of both products and services. Regarding artificial intelligence, the following chapters will examine its historical development, how it works, benefits and challenges that has brought. In addition, its numerous applications in areas directly involved in our daily lives will be examined, as well as the way in which it has reshaped the development of humanity. Its use in business those says, the emerging profession of artificial intelligence engineering and its contribution. In the sequel, we will discuss how AI has created human mimicking machines for the benefit of business development. The way in which it has tried to explain nature and humans themselves. We will experience a new world, that one that AI has created, it has surpassed all imagination, it has changed what we have known till now, it has surpassed every intellectual person. The old business data in customer outreach has now changed. Along with the internet, it didn’t need long time before the first platforms were developed. The first digital influencers emerged. Now the world of influencer advertising on social media has much higher reach rates, more than any other marketing strategy.elAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesτεχνητή νοημοσύνημάρκετινγκ επιρροήςεπηρεαστέςανάπτυξηλειτουργίαλογισμικόδημιουργίαartificial intelligenceinfluencer marketinginfluencersdevelopmentoperationsoftwarecreationΤεχνητή νοημοσύνη και influencer marketing.Artificial intelligence and influencer marketing.Πτυχιακή Εργασία