2016-03-152016-03-152009-07-01http://hdl.handle.net/20.500.12688/5454Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών και ο εντοπισμός των διαφορών, στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν τόσο οι κρατικές (δημόσιες) όσο και οι ιδιωτικές τράπεζες. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σχετικά με το ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα, καθώς επίσης και στο τραπεζικό ελληνικό σύστημα, παρουσιάζοντας τις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες (κρατικές και ιδιωτικές). Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι διαφορές μεταξύ των κρατικών και ιδιωτικών τραπεζών. Επιχειρείται ο εντοπισμός των σημαντικών πτυχών της ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών που επηρεάζουν τις πεποιθήσεις των καταναλωτών για τα τραπεζικά ιδρύματα. Παράλληλα, πραγματοποιείται μια προσπάθεια ώστε να εντοπιστούν οι παράγοντες που διαφοροποιούν την ικανοποίηση των καταναλωτών σε σχέση με το ιδιοκτησιακό καθεστώς της τράπεζας που συνεργάζονται. Αυτό επιτυγχάνεται με χρήση ερωτηματολογίων τα οποία διανεμήθηκαν σε εκατό άτομα.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Διαφορές ιδιωτικών και κρατικών τραπεζών (διοικητικές, οργανωτικές και λειτουργικές).Differences between state and private banks (administrative, organizational and operational differences).