2016-03-152016-03-152012-08-07http://hdl.handle.net/20.500.12688/5832Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει αναλυτικά αφενός την κατανόηση των κυριότερων χαρακτηριστικών των τραπεζών μέσω των υπηρεσιών που προσφέρουν και αφετέρου την καταγραφή και ανάλυση του παρεχόμενου επιπέδου προσφοράς υπηρεσιών Μάρκετινγκ από τις μεγαλύτερες εμπορικές τράπεζες. Στο πρώτο μέρος πραγματοποιείται αναφορά στην ιστορική αναδρομή των πέντε μεγαλύτερων τραπεζών καθώς επίσης και στο πως αυτές αντιδρούν μέσα στο χρηματοοικονομικό και πιστωτικό περιβάλλον. Επίσης γίνεται αναλυτική αναφορά για τις υπηρεσίες που παρέχουν όπως επίσης και για την ανάπτυξη των τμημάτων Μάρκετινγκ, ώστε να κατακτήσουν μερίδια αγοράς στην λιανική τραπεζική σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, κατόπιν έρευνας που πραγματοποιήθηκε με σκοπό την καταγραφή και ανάλυση των υπηρεσιών Μάρκετινγκ από τις πέντε μεγαλύτερες εμπορικές τράπεζες, παραθέτονται διαγραμματικά και αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από το ερευνητικό κομμάτι της συγκεκριμένης εργασίας.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Παρεχόμενο επίπεδο προσφοράς υπηρεσιών μάρκετιγκ από τις ελληνικές τράπεζες.Level of the marketing services, provided by the Greek banks.