2016-03-152016-03-152011-05-06http://hdl.handle.net/20.500.12688/7299Η απεικόνιση μιας επισιτιστικής επιχείρησης ως ένα κριτήριο πολιτισμού, ήθους, κουλτούρας, άλλα και κερδοφορίας και σημαντικού παράγοντα διαβίωσης και ευημερίας του τουρισμού και πολιτισμού της χώρας, πόλης, περιοχής, με προέτρεψε να γίνει θέμα της πτυχιακής μου εργασίας. Η ανάπτυξη των κυριότερων παραμέτρων που πρέπει να εξεταστούν για να επιτύχει μία επιχείρηση επισιτισμού είναι η αποτελεσματική οργάνωση, διοίκηση και λειτουργία των τμημάτων της. Στα κεφάλαια της εργασίας θα αναλυθούν όσο γίνεται πιο διεξοδικά θέματα που άπτονται άμεσα με τον σχεδιασμό της οργάνωσης μιας εστιατορικής μονάδας, και πρέπει να λαμβάνονται απαραίτητα υπόψη για τη σωστή λειτουργία της. Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της οργάνωσης ενός εστιατορίου, και πιο συγκεκριμένα η διάταξη των κεφαλαίων έχει ως εξής: 1.Ιστορική αναδρομή (κάθε εστιάτορας θα πρέπει να γνωρίζει την ιστορία του αντικειμένου του), 2. Έρευνα εστιατοριακής αγοράς (θα πρέπει να κατανοήσουμε, αν η επένδυση μας θα είναι πετυχημένη) 3. Απόφαση του τύπου – τάσης εστίασης πουAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Οργάνωση, διοίκηση και λειτουργία μιας επισιτιστικής επιχείρησης στο νομό Ηρακλείου.Organization, management and operation of a food enterprise in the perfecture of Heraklion.