2016-03-152016-03-152013-01-29http://hdl.handle.net/20.500.12688/6217Καινοτομία, ανταγωνιστικότητα, επιχειρηματικότητα αποτελούν θεματικές ενότητες και έννοιες που κατακλύζουν τα μέσα ενημέρωσης και περιγράφουν τις πολιτικές για αναδιάρθρωση της οικονομίας της Ελλάδας. Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και συγκεκριμένα από τις αρχές της δεκαετίας του 1980, η Ελληνική οικονομία γνώρισε μια περίοδο έντονων αλλαγών στις δομές της οι οποίες συνοδεύτηκαν από αξιόλογες αλλαγές στις πρακτικές και τις τεχνικές της καινοτομίας τόσο στην μεταποίηση όσο και στον τομέα των υπηρεσιών. Σήμερα η οικονομική στρατηγική της Ελλάδας παρουσιάζεται να έχει ελάχιστη ή σχεδόν καμία σχέση με την καινοτομία. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναφερθούμε στο πως η καινοτομία και η επιχειρηματικότητα διανύουν μια περίοδο κρίσης και γιατί τα συστήματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας αποτελούν σημείο αναφοράς και στόχου για όλες τις επιχειρήσεις στον αιώνα που ήδη διανύουμε. Θα επικεντρώσουμε την προσοχή μας στο γεγονός ότι για να μπορέσει μια επιχείρηση να επιβιώσει σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό κόσμο, ανεξάρτητα από το μέγεθος της, θα πρέπει να ανταπεξέλθει και να αναπροσαρμόζεται στις αλλεπάλληλες προκλήσεις.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Επιχειρηματικότητα και καινοτομία σε περίοδο κρίσης.Entrepreneurship and innovation in a time of financial crisis.