2016-03-152016-03-152015-03-31http://hdl.handle.net/20.500.12688/5652Η παρακάτω εργασία έχει σκοπό να αναλύσει τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες και το πώς επηρεάζουν το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών. Αρχικά θα αναλύσουμε το τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα που έχει. Στην συνέχεια θα αναλύσουμε τι είναι δημοπρασία και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών δημοπρασιών δίνοντας έμφαση στην δυναμική τιμολόγηση σε συνδυασμό με τα είδη των δημοπρασιών. Μετά την βιβλιογραφική μελέτη ακολουθεί περιπτωσιολογική μελέτη με θέμα την διαδικασία λήψης απόφασης σε διάφορα σενάρια διεξαγωγής ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες στο eBay, χρησιμοποιώντας δέντρα αποφάσεων για να δείξουμε την βέλτιστη επιλογή σε κάθε περίπτωση και τέλοςκαταλήγουμε στα συμπεράσματα.The purpose of the following paper is to analyze e-auctions and the affect they have in product and service marketing. Firstly we will analyze the essence of e-commerce and its advantages and disadvantages. Following that we will explain what auctions are and what their advantages emphasizing on dynamic pricing in conjunction with auction types. After that there is going to be a case study about the decision making process in various scenarios of e-commerce and particularly in online auctions on eBay, with the use of decision trees to demonstrate the best option in each case and we reach to a conclusionAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Η επίδραση ηλεκτρονικών δημοπρασιών (E-Auctions) στο Μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.The effect of e-auctions in marketing products and services.