2016-03-152016-03-152012-06-14http://hdl.handle.net/20.500.12688/4313Η πτυχιακή αυτή εργασία έχει σκοπό να συγκρίνει και να αναδείξει το υδρογόνο και τον ηλεκτρισμό σαν τα νέα μελλοντικά καύσιμα που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην αυτοκίνηση στο μέλλον. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται αναλυτικά στο υδρογόνο από το πώς παράγεται μέχρι και το πώς χρησιμοποιείται ως καύσιμο σε κυψέλες και σε μηχανές εσωτερικής καύσης. Επίσης, αναφέρεται και σε πρότυπα Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (Μ.Ε.Κ.) υδρογόνου. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται τα υβριδικά συστήματα των οχημάτων και ειδικότερα τα ηλεκτρικά από το πώς είναι κατασκευασμένα μέχρι το πώς εμπλέκονται με τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Ακόμη αναφέρονται και αναλύονται πρότυπα υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Τέλος, παρουσιάζονται τα θετικά και τα αρνητικά και των δύο συστημάτων με σκοπό να καταλάβουμε πιο θα είναι το καύσιμο που θα επικρατήσει και την πορεία των Μ.Ε.Κ. στο άμεσο μέλλονAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Σύγκριση υβριδικού αυτοκινήτου και ηλεκτρικού αυτοκινήτου με υδρογόνο.Comparing an hybrid car with an electric car with hydrogone.