2016-03-152016-03-152013-10-22http://hdl.handle.net/20.500.12688/6559Η εργασία μας χωρίζεται κατά κύριο λόγο σε δύο μέρη, στο πρώτο μέρος έχουμε ασχοληθεί γενικότερα με τη θεωρητική προσέγγιση του εξαγωγικού στρατηγικού σχεδίου μίας επιχείρησης η οποία αναφέρεται κυρίως στο σχεδιασμό, την προώθηση και τις διαδικασίες που χρειάζονται για να εξάγει μια επιχείρηση το προϊόν της στο εξωτερικό. Όσο αναφορά το δεύτερο μέρος, αυτό αναφέρεται ειδικότερα στο εμπειρικό κομμάτι ενός στρατηγικού σχεδίου εξαγωγών και στο οποίο παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης εξαγωγικού σχεδίου προϊόντος μεταποίησης, με έμφαση στα προϊόντα πρωτογενούς τομέα.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Εξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης: προϊόντα πρωτογενούς τομέα.Export strategic plan for bussiness development: products of primary sector.