2016-03-152016-03-152010-01-14http://hdl.handle.net/20.500.12688/2264Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των τεχνικών ηχογραφήσεως με έμφαση στα συστήματα surround και η πραγματοποίηση ενός πειράματος ώστε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα μικροφώνων για τρισδιάστατη ηχογράφηση μουσικής, το οποίο κατά την αναπαραγωγή του από την κατάλληλη διάταξη μεγαφώνων θα είναι τόσο πιστικό όσο και η ακουστική αντίληψη του ανθρώπου. Δηλαδή ο ακροατής θα πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα στοιχεία, τις ηχητικές πληροφορίες και τα δεδομένα που θα λάμβανε, αν πραγματικά ήταν παρών στο χώρο δράσης και δημιουργίας του γεγονότος. Επίσης προσπαθήσαμε να πετύχουμε την ομοιογένειας του ηχητικού πεδίου, τηρώντας συγχρόνως τους κανόνες μιας ηχογράφησης «υψηλής ποιότητας».Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Surround ηχογραφήσεις. Θεωρία και πράξη.Surround recordings. Theory and practice.