2018-02-142018-02-142018-02-14http://hdl.handle.net/20.500.12688/8586Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιάσουμε το πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παιχνιδιών περιγράφοντας παράλληλα και την ευρύτερη έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Δείχνουμε τα υπέρ και κατά του χώρου αυτού, τα οφέλη που έχουν σημειωθεί στην κοινωνία και την οικονομία όπως επίσης περιγράφεται και ο ορισμός της διαφήμισης, οι τρόποι Online διαφήμισης ενός προϊόντος και η ιστορία της. Αναφερόμαστε εκτενώς στο e mail marketing, στην προώθηση προϊόντων μέσω των υπηρεσιών του διαδικτύου και καταλήγουμε στη σημαντικότητα των πληροφοριακών συστημάτων για τη στήριξη της δομής του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως επίσης και στους τρόπους σύνδεσης του με τα συστήματα ERP και τα αντίστοιχα λογισμικά.This dissertation presents the operation and the development of an electronic toy store, describing parallel and broader concept of e-commerce. The pros and cons of this area are outlined, as well as the benefits that occur in society and the economy. Afterwards describes the definition of advertising, the rules of on-line advertising and its history. Moreover, builds a theoretical analysis regarding e-mail marketing, promoting products through the internet service and finally highlights the importance of information systems towards the structure of the e-shop. Ways of connecting with ERP systems and corresponding software are described finally.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesΗλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών. Σχεδιασμός-ανάπτυξη-προώθηση.Online toy’s store. Design-development-promotion.