2016-03-152016-03-152013-06-25http://hdl.handle.net/20.500.12688/6600Συγκεκριμένα, η πτυχιακή μας εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στην έρευνα αγοράς και στο σχέδιο κοινωνικού μάρκετινγκ γενικότερα, και αποτελείται από 3 κεφάλαια. Το δεύτερο μέρος της εργασίας, αναφέρεται στους Κοινωνικούς Συνεταιρισμούς Περιορισμένης Ευθύνης και ως παράδειγμα χρησιμοποιήσαμε τον Κοι.Σ.Π.Ε. Ηρακλείου ΜΙΤΟΣ για μια αποτελεσματικότερη έρευνα. Αποτελείται από τρία κεφάλαια και αυτό και στο τελευταίο κεφάλαιο υπάρχει το ερωτηματολόγιο καθώς και η ανάλυση του.Our thesis work is divided into two parts. The first part refers to market research and social marketing plan generally and consists of three chapters. The second part refers to Social Cooperatives Limited Liability as an example used the Koi.SPE Heraklion MITOS for more efficient research. It consists of three chapters and this and the last chapter is the questionnaire and analysis.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Έρευνα αγοράς ίδρυσης κοινωνικών συνεταιρισμών περιορισμένης ευθύνης.Market research foudation social cooperative limited liability.