2016-03-152016-03-152012-06-20http://hdl.handle.net/20.500.12688/6839Τη τελευταία δεκαετία με την ανάπτυξη κατάλληλων τεχνολογιών (όπως το flash) και τη βελτίωση των επιδόσεων-δυνατοτήτων των υπολογιστών και του διαδικτύου έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται εκτός από δισδιάστατα (2-Δ) animations (σχεδιοκίνηση) και videos, τρισδιάστατα (3-Δ) animations σε ιστοσελίδες. Στην παρούσα εργασία έχουν μελετηθεί σύγχρονες τεχνολογίες πολυμέσων (videos-animations) που έχουν προστεθεί σε ιστοσελίδες με στόχο να προωθήσουν το προβεβλημένο προϊόν και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα. Έχει μελετηθεί κατά πόσο τέτοιου είδους πολυμέσα πετυχαίνουν το στόχο τους και έχει γίνει και μια σχετική έρευνα με ερωτηματολόγια που θα απευθύνονται στο κοινό.In the last decade with the development of appropriate technologies (like flash) and improvement of performances, capabilities of computers and the Internet, it holds that it have begun to be used instead of2-D animations and videos of 3-D animations on websites. In this work, we have studied cases of technology and multimedia (videos-animations) that have been added to websites in order to promote a product and to increase the visitors of the webpage. In addition, we have studied whether such media achieve their goal and we have performed a research using questionnaires about thatAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Μελέτη προσθήκης εντυπωσιακού πολυμεσικού υλικού σε ιστοσελίδες για διαφημιστικούς σκοπούς. Η περίπτωση κατασκευής 3Δ ενυδρείου για ιστοσελίδα σχετικά με ψάρεμα.Study of adding impressive multimedia material on web pages for promotional purposes. The case of a 3D aquarium banner on fishing web page.