2016-03-152016-03-152012-07-03http://hdl.handle.net/20.500.12688/7227Η παρακάτω μελέτη έχει ως κύριο στόχο την παρουσίαση και την αξιολόγηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στις επιχειρήσεις της Περιφέρειας της Κρήτης, η οποίες εμπλέκονται με το τουριστικό προϊόν καθώς και την αξιολόγηση της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Στη συνέχεια θα μελετήσουμε τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών αλλά και του Ηλεκτρονικού εμπορίου στις τουριστικές επιχείρησης της Κρήτης, θα επισημάνουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των λειτουργιών αυτών, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τουριστικών επιχειρήσεων της περιφέρειας της Κρήτης σε σχέση με άλλες τουριστικές περιοχές της χώρας και κάποιες επιπλέον τεχνολογίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης ώστε να βελτιωθούν επιπλέον οι τουριστικές μονάδες αλλά και υπηρεσίες της περιοχής. Τα αποτελέσματα, θα προέλθουν κυρίως από την σύνταξη και την ανάλυση ενός ερωτηματολογίου το οποίο έχει απαντηθεί από ένα ικανό δείγμα των τουριστικών επιχειρήσεων τις περιοχής, που εμπλέκονται είτε έμμεσα είτε άμεσα με την τουριστική βιομηχανία.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής - επικοινωνιών και ηλεκτρονικού εμπορίου στις τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης.The use of information technologies - communications and e-commerce at tourism businesses in Crete.