Παχουλάκης, ΙωάννηςPachoulakis, IoannisΦραγκιαδάκης, ΘεμιστοκλήςFragkiadakis, Themistoklis2024-08-302024-08-302024-08-30https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/11104Τα τρισδιάστατα γραφικά που επίσης ονομάζονται και CGI είναι γραφικά τα οποία χρησιμοποιούν μια αναπαράσταση γεωμετρικών δεδομένων που αποθηκεύονται στον υπολογιστή για την εκτέλεση υπολογισμών και απόδοσης μιας ψηφιακής εικόνας, συνήθως 2D εικόνων αλλά και 3D εικόνων. Η τεχνική δημιουργίας γραφικών μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλη ποικιλία βιομηχανιών όπως, Αρχιτεκτονική, Μηχανική, Πολυμέσα και στην ανάπτυξή βιντεοπαιχνιδιών. Για παράδειγμα στον κλάδο αρχιτεκτονικής, ο αρχιτέκτονας μπορεί να φτιάξει μια φωτορεαλιστική απεικόνιση ενός κτηρίου για τον πελάτη ώστε να μπορεί να δει μια κοντινή εκδοχή του τελικού αποτελέσματος. Το 3D Modeling είναι η διαδικασία ανάπτυξης μιας μαθηματικής αναπαράστασης με βάση τις συντεταγμένες μιας επιφάνειας ενός αντικειμένου στις τρεις διαστάσεις μέσω εξειδικευμένου λογισμικού με τον χειρισμό ακμών, κορυφών και πολυγώνων σε έναν προσομοιωμένο τρισδιάστατο χώρο. Οι βασικές τεχνικές μοντελοποίησης περιλαμβάνουν: • Πολυγωνική μοντελοποίηση • Παραμετρική μοντελοποίηση • Γλυπτική Μοντελοποίησης Ακόμα μια πιο πρόσφατη τεχνική είναι η διαδικαστική μοντελοποίηση. Είναι η τεχνική του να δημιουργείς μοντέλα βασισμένα σε μια σειρά κανόνων, δηλαδή η διαδικασία δημιουργίας δεδομένων αλγοριθμικά και όχι χειροκίνητα. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι αυτός ο τρόπος δεν είναι καταστροφικός και υπάρχει η δυνατότητα ριζικής αλλαγής ενός μοντέλου μέσω των παραμέτρων που έχουν οριστεί3D computer graphics, sometimes called CGI, 3D-CGI or three dimensional computer graphics, are graphics that use a three-dimensional representation of geometric data that is stored in the computer for the purposes of performing calculations and rendering digital images, usually 2D images but sometimes 3D images. The technique of creating computer graphics can be used in a big variety of industries, like Architecture, Engineering, Multimedia-Entertainment and Video Games. 3D modeling is the process of developing a mathematical coordinate-based representation of any surface of an object (inanimate or living) in three dimensions via specialized software by manipulating edges, vertices, and polygons in a simulated 3D space. The basic techniques of modeling include: • Polygonal Modeling • Parametric Modeling • Sculpting Another more recent technique of modeling is, procedural modeling. This is the technique of creating models based on a set of rules, algorithmically and not manually. The biggest advantage of this technique is that the workflow is not destructive which means that there is the possibility of making radical changes on a model by only adjusting the values that define itelAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesΤρισδιάστατη μονελοποίηση3D modeling / three-dimensional modelingBlender game engineUnity3DBlender animatable game-ready character για χρήση στην unity3d.Blender animatable game-ready character for use in unity3d.Πτυχιακή Εργασία