2016-03-152016-03-152010-04-26http://hdl.handle.net/20.500.12688/7022Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε κατά πόσο το τμήμα housekeeping μιας ξενοδοχειακής μονάδας αποτελεί ποιοτική παροχή υπηρεσιών για τον άνθρωπο, το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη της ίδιας της ξενοδοχειακής μονάδας. Σκοπός της, επίσης, είναι η διερεύνηση εκείνων των μεθόδων που θα συμβάλλουν, πιο αποτελεσματικά, στη καλύτερη παροχή αυτών των υπηρεσιών. Η εργασία αποτελείται από ένα θεωρητικό μέρος και ένα πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος το πρώτο κεφάλαιο ασχολείται με το εννοιολογικό περιεχόμενο του housekeeping και με τις λειτουργίες αυτού. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην οργανωτική δομή, το οργανόγραμμα και την job description του housekeeper. Το τρίτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στο ανθρώπινο δυναμικό, ενώ το τέταρτο κεφάλαιο εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους το housekeeping με τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρει συμβάλλει τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό που ασχολείται σε αυτό το τμήμα, όσο και στον φιλοξενούμενο του ξενοδοχείου. Το πέμπτο κεφάλαιο πραγματεύεται τους τρόπους με τους οποίους το housekeeping συμβάλλει στο δομημένο και το φυσικό περιβάλλον και στο έκτο κεφάλαιο αναλύεται πως το τμήμα αυτό συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη του ξενοδοχείου. Σε αυτό το κεφάλαιο εξετάζεται και η έννοια της ποιότητας και η έννοια της διοίκησης ολικής ποιότητας.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Houskeeping: παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον άνθρωπο, στο περιβάλλον και στη βιώσιμη ανάπτυξη της ξενοδοχειακής μονάδας.Houskeeping: quality services to people, the environment and sustainable development of a hotel unit.