2016-03-152016-03-152009-02-19http://hdl.handle.net/20.500.12688/5464Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο τι είναι ποιότητα στον κλάδο του τουρισμού, πόσο, σημαντική είναι η ποιότητα για μια επιχείρηση, στις συνέπειες ενός ευχαριστημένου και δυσαρεστημένου πελάτη, στα πρότυπα ποιότητας (ISO-HACCP) αλλά και τις στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει ένας ξενοδόχος για την εξασφάλιση της καλής ποιότητας σε μια ξενοδοχειακή μονάδα και γενικά με τη διοίκηση ολικής ποιότητας.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Διαχείριση της ποιότητας στον κλάδο τουρισμού.Quality management in tourism.