2016-03-152016-03-152009-09-21http://hdl.handle.net/20.500.12688/7453Ο στόχος μας λοιπόν στη συγκεκριμένη εργασία είναι να παρουσιάσουμε τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο του τουρισμού όπως αυτές προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες καθώς και το μοντέλο του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά πληροφορίες και υπηρεσίες για τις διακοπές του μέσω του διαδικτύου. Κατόπιν, παρουσιάζονται 6 ορισμένες ιδέες και λύσεις που θα βοηθήσουν να ανεβεί το επίπεδο λειτουργικότητας της ιστοσελίδας μίας τουριστικής επιχείρησης και θα την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Επίσης, παρουσιάζονται παραδείγματα αποτελεσματικής εφαρμογής των παραπάνω λύσεων και δίνεται το στίγμα προς το οποίο πρέπει να κινηθεί μία ελληνική τουριστική διαφήμιση σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορικής. Τι θα μπορούσε να προσφέρει λοιπόν ένα τουριστικός δικτυακός τόπος ώστε να επιτύχει στην παρουσίαση της καλύτερης δυνατής εικόνας στον ηλεκτρονικό επισκέπτη του, στην απάντηση όλων των πιθανών ερωτημάτων που μπορεί να έχει και στην κάλυψη των αναγκών του με τον ευκολότερο και συνάμα καλύτερο τρόπο αξιοποιώντας ταυτόχρονα τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες που εμφανίζονται στον χώρο της πληροφορικής;Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Internet και ηλεκτρονικό εμπόριο για την εξυπηρέτηση τουριστικών υπηρεσιών.Internet and electronic commerce for touristic services.