Καπανταϊδάκης, ΙωάννηςKapantaidakis, IoannisΗλιοπούλου, ΛυδίαIliopoulou, Lydia2024-09-192024-09-192024-09-19https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/11116Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη στρατηγική χρήση των κοινωνικών μέσων από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αναλύοντας τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν για την προώθηση των προϊόντων τους και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Μέσα από τις μελέτες περιπτώσεων (use cases) και την συνέντευξη με στέλεχος της Toyota Hellas, διερευνώνται οι διαφορετικές προσεγγίσεις που υιοθετούν εταιρείες όπως η Toyota, η Volkswagen, η Ford, η Mercedes-Benz και η BMW, σε διεθνές και τοπικό επίπεδο. Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα κοινωνικά μέσα αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και την εμπιστοσύνη των πελατών, με κάθε εταιρεία να προσαρμόζει τη στρατηγική της ανάλογα με τις αγορές και τις ανάγκες του κοινού της.This thesis focuses on the strategic use of social media by large automotive companies, analyzing the methods and tools they use to promote their products and interact with customers. Through the use cases and the interview with an executive of Toyota Hellas, the different approaches adopted by companies such as Toyota, Volkswagen, Ford, Mercedes-Benz and BMW, at international and local level, are explored. The research concludes that social media is a powerful marketing tool, enhancing brand awareness and customer trust, with each company adapting its strategy according to its markets and audience needs.elAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesκοινωνικά μέσαμάρκετινγκ αυτοκινητοβιομηχανίαςστρατηγικές μάρκετινγκψηφιακό μάρκετινγκεργαλεία ανάλυσης απόδοσηςsocial mediaautomotive marketingmarketing strategiesdigital marketingperformance analysis toolsΗ χρήση του social media marketing στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.The use of social media marketing in the automotive industry.Πτυχιακή Εργασία