Περονικολής, ΜιχαήλPeronikolis, MichailΒουτυρά, ΚατερίναVoutyra, Katerina2025-03-052025-03-052025-03-05https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/11263Η πτυχιακή εργασίας μας αναφέρεται στα Social Media στον χώρο τους οινοποιίας. Επιλέξαμε αυτό το θέμα γιατί τα Social Media έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα όλων τους είτε με τα θετικά είτε με τα αρνητικά τους στοιχεία. Συλλέξαμε πληροφορίες από διάφορες πηγές και καταλήξαμε ότι η οινοποιία φυσικά και αξιοποιεί πολύ καλά τα Social Media τους όφελος τους, αυξάνοντας την δημοτικότητα κάθε επιχείρησης που ασχολείται με την με αυτή και την προώθηση τους τους αλλά και των προϊόντων τους. Αντίθετα ο ανταγωνισμός μεγαλώνει γιατί ο καταναλωτής-πελάτης έχει να επιλέξει μέσα από έναν μεγάλο όγκο πληροφοριών το κατάλληλο που του ταιριάζει. Ο χώρος τους οινοποιία έχει μεγαλώσει, έχουν αυξηθεί οι παραγωγοί και οι αμπελουργικές καλλιέργειες. Τέλος πολλοί ξένοι οινοποιοί έχουν εγκατασταθεί στην Ελλάδα και έχουν δημιουργήσει οινοποιία γιατί το κλίμα και οι καιρικές συνθήκες, οι οποίες διαφέρουν από μέρος σε μέρος στην χώρα τους, τους δίνει την επιλογή και τον τρόπο που εκείνοι επιθυμούν να καλλιεργήσουν τα αμπέλια τους.Our thesis focuses on the role of social media in the winemaking industry. We chose this topic as social media have increasingly become an integral part of most peoples’ everyday life, regardless of their negative impacts. In order to conduct this project, we gathered information from various sources and concluded that winemaking, in fact, makes a beneficial use of social media, which not only augments the popularity of the businesses associated with the field but also successfully promotes the field itself. Moreover, competition within the field is increasingly becoming more apparent as with the use of technology and social media the consumer has a wide array of information from which they can choose the best wine for them. Consequently, the winemaking industry has grown and with it, wine producers and vineyards have also multiplied. Finally, many foreign winemakers have moved to Greece in order to grow and promote their businesses, as the weather conditions, which differ from place to place within the country, give these people the opportunity to choose the way with which they wish to cultivate their vines.elAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statessocial αποτελεσματικότητα mediaεπιρροήαξιοποίησηοινοποιίαsocial mediainfluenceutilizationwinemakingeffectivenessSocial media στον χώρο της οινοποιίας.Social media in winemaking.Πτυχιακή Εργασία