2018-07-102018-07-102018-07-10http://hdl.handle.net/20.500.12688/8807Η διαφήμιση παίζει καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα μας καθώς μας περιτριγυρίζει, στην τηλεόραση, το διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, κινηματογράφο, τα κινητά τηλέφωνα, τα περιοδικά. Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και τον κατακερματισμό των μέσων μαζικής ενημέρωσης – Social Media – καθώς και την μείωση της απόδοσης των διαφημιστικών μηνυμάτων είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη και δημιουργία καινούργιων τρόπων διαφήμισης σε διαφορετικό περιβάλλον. Ένας νέος τρόπος διαφήμισης εμφανίστηκε, αυτός της διαφήμισης μέσα στα βιντεοπαιχνίδια, ένα περιβάλλον το οποίο δεν έχει αξιοποιηθεί τόσο όσο τα άλλα μέσα προώθησης από τους διαφημιστές. Η προώθηση μέσα στα βιντεοπαιχνίδια αρχίζει να καταλαμβάνει περισσότερο έδαφος και να κερδίζει υποστηρικτές καθώς η διαφήμιση μέσα στα βιντεοπαιχνίδια είναι πολλά υποσχόμενη με πολλά πλεονεκτήματα. Η εργασία αυτή προσπαθεί να παρουσιάσει μια θεωρητική προσέγγιση με βάση δευτερογενή δεδομένα τα οποία επικεντρώνονται κυρίως στα πλεονεκτήματα, τους περιορισμούς για τους διαφημιστές καθώς και το μέλλον της διαφήμισης μέσα από τα βιντεοπαιχνίδια.Advertising plays a key role in our everyday life as it surrounds us on television, the internet, radio, cinema, mobile phones, magazines. With the rapid growth of technology and media fragmentation - Social Media - as well as the reduction in advertising performance, it has resulted in the development and creation of new ways of advertising in a different environment. A new way of advertising appeared, that of advertising in video games, an environment that has not been used as much as other promotional means by advertisers. Promotion within video games is beginning to take on more ground and gain promoters as advertising in video games is promising with many advantages. This paper attempts to present a theoretical approach based on secondary data that focuses mainly on the advantages, limitations for advertisers and the future of advertising through video games.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesΔιαφήμιση in-game: πλεονεκτήματα, περιορισμοί και μέλλον για τους διαφημιστές.In-game advertisining: advantages, limitations and future for advertisers.