2016-03-152016-03-152011-01-20http://hdl.handle.net/20.500.12688/6076Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) θεωρούνται ότι αποτελούν κρίσιμη σημασία στις εθνικές οικονομίες για διάφορους λόγους. Αρχικά, λόγω της δυνατότητάς τους στη δημιουργία νέων θέσεων και επειδή αυτές οι εταιρίες είναι πιο απαντητικές στις ανάγκες της αγοράς, πιο προσαρμόσιμες και πιο καινοτόμες στη δυνατότητά τους να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις πελατών. Ειδικότερα, οι ελληνικές ΜΜΕ έχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Η σημασία των ελληνικών ΜΜΕ στην οικονομία και τις ιδιαιτερότητες που έχουν, μας οδήγησε στο να πραγματοποιήσουμε αυτήν την εργασία. Ο γενικός στόχος είναι να ανακαλυφθούν, να αναφερθούν και να συζητηθούν τα κύρια ζητήματα και προβλήματα των ΜΜΕ προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοσή τους σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον και να έρθει αντιμέτωπο με την διεθνή αγορά. Έτσι λοιπόν, προτείνονται λύσεις όπως το θέμα της διοίκησης και οργάνωσης των ΜΜΕ, θέμα που χρήζει μεγάλης προσοχής αφού είναι γενικά παραδεκτό ότι η σωστή και αποτελεσματική διοίκηση αποτελεί το βασικό παράγοντα επίλυσης των προβλημάτων που καλείται να αντιμετωπίσει μια ΜΜΕ, αρωγός προσπέλασης των αδυναμιών που παρουσιάζει μια τέτοιου είδους επιχείρηση.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Μικρομεσαίες επιχειρήσεις - σύγχρονα συστήματα διοίκησης.Small and medium enterprises - modern management systems.