2016-03-152016-03-152013-06-27http://hdl.handle.net/20.500.12688/5500Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Στις μέρες μας, η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας έγινε έρευνα με εργαλείο το ερωτηματολόγιο, που απευθύνεται σε πελάτες, με σκοπό να εξεταστεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, εξετάζοντας τις διαφορετικές παραμέτρους που επηρεάζουν την ικανοποίησή τους και διερευνώντας την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών.The purpose of this graduate paper is to investigate the customers’ satisfaction in real business environment. In our days, measuring customer satisfaction is one of the major issues of interest to businesses and organizations. As part of this work, the research tool was a questionnaire directed to customers in order to examine the degree of customers’ satisfaction at the Citizen Service Centre, considering the different parameters that influence satisfaction and exploring the behaviour of customers that has to do with the consumerism.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Μέτρηση ικανοποίησης των πελατών σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.Measurement of customers’ satisfaction in real business environment.