2016-03-152016-03-152008-05-09http://hdl.handle.net/20.500.12688/6466Το franchising είναι ένα σύστημα προώθησης προϊόντων ή και υπηρεσιών ή και τεχνολογίας που βασίζεται πάνω σε μια στενή και συνεχή συνεργασία μεταξύ οικονομικά και νομικά ξεχωριστών και ανεξάρτητων επιχειρήσεων τον δικαιοπάροχο και τους δικαιοδόχους όπου ο δικαιοπάροχος παρέχει στους δικαιοδόχους το δικαίωμα και επιβάλλει την υποχρέωση να ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητας σύμφωvα με το πρότυπο του δικαιοπαρόχου.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Ο θεσμός της σύμβασης της δικαιοχρήσης.Franchising contract.