2016-03-152016-03-152015-05-26http://hdl.handle.net/20.500.12688/6808Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά την ανάμειξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών με το Μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το Μείγμα Προβολής του. Πραγματοποιείτε πρωτογενής έρευνα σε συγκεκριμένη περίπτωση μελέτης, τον Μ.Κ.Ο. «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με σκοπό την διερεύνηση του βαθμού σημαντικότητας του Μείγματος Προβολής ως μέσο προσέλκυσης πόρων (δωρητών/εθελοντών) στους νέους ηλικίας 18-26 ετών στην Ελλάδα. Για την διεκπεραίωση της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου. Ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου έγινε σύμφωνα με τον ερευνητικό σκοπό και τους επιμέρους ερευνητικούς στόχους. Το δείγμα του ερωτηματολογίου ήταν τυχαίο και προκαθορίστηκε στα 100 άτομα. Το ερωτηματολόγιο προωθήθηκε μέσω διαδικτύου και του μέσου κοινωνικής δικτύωσης "Facebook".This thesis explores the involvement of Non Profit Organizations social and humanitarian services with marketing and furthermore the components composing its Promotion Mix. Primary research is conducted in a specific case study "The smile of the child" in order to investigate the degree of significance of Promotion Mix as a mean to attract resources (donors / volunteers) among young people aged 18-26 years in Greece. To carry out the study quantitative research was conducted using a questionnaire. The questionnaire was designed according to the research purpose and the individual research goals. The sample questionnaire was random and was predetermined to 100 people. The questionnaire was forwarded through Internet and the social network "Facebook".Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Διερεύνηση της εφαρμογής του μείγματος προβολής, του μάρκετινγκ, στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών. Περίπτωση μελέτης "Το Χαμόγελο του Παιδιού".A case study of the implementation marketing promotional mix in non profit organizations of social and humane services. Case study "The Smile of the Child".