2016-03-152016-03-152011-03-11http://hdl.handle.net/20.500.12688/5046Ζούμε σε μία εποχή που το περιβάλλον μας μεταβάλλεται με μεγάλη ταχύτητα. Ο ρυθμός της αλλαγής είναι τόσο ραγδαίος, που είναι δύσκολο να τον παρακολουθήσουμε. Οι ραγδαίες αυτές αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος επηρεάζουν άμεσα τον καταναλωτή, αλλά περισσότερο την επιχείρηση, η οποία καλείται να αναπτύξει τη δική της δραστηριότητα μέσα σ’ αυτήν την κατάσταση. Το περιβάλλον της είναι οξύτατα ανταγωνιστικό, ταχύτατα μεταβαλλόμενο, αλλά και πολλά υποσχόμενο. Έτσι, η επιβίωση της εξαρτάται από την ικανότητα της να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές του περιβάλλοντος. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, τα στελέχη των επιχειρήσεων, οι σύμβουλοι και οι θεωρητικοί στα θέματα διοίκησης των επιχειρήσεων, είναι υποχρεωμένοι να αναπτύσσουν κάθε τόσο νέες θεωρίες, νέες μεθόδους και τεχνικές διοίκησης των επιχειρήσεων. Ως αποτέλεσμα να εμπλουτίζονται με νέες θεωρίες και ιδέες, οι οποίες έχουν από κοινού τον ίδιο στόχο: «την ικανοποίηση του πελάτη». Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στοχεύει στην ικανοποίηση του πελάτη με τον κατάλληλο προγραμματισμό, σχεδιασμό, και οργάνωση και προσπαθεί να βελτιώνει συνεχώς το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει μία επιχείρηση. Τον τρόπο που δρα η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας σε έναν τραπεζικό οργανισμό θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε παρακάτω με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής έρευνας, αλλά και να αναφέρουμε κατά πόσο εφαρμόζονται προγράμματα ολικής ποιότητας και ποια τα πλεονεκτήματα απ’ την εφαρμογή αυτή.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Βαθμός χρήσης προγραμμάτων διοίκησης ολικής ποιότητας σε τραπεζικούς οργανισμούς.The use of total quality management systems in banking institutions.