2016-03-152016-03-152008-2-28Thttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7127Υστερα από αρκετη μελετη και προσπαθεια να αντιληφθει κανεις, τι είναι το τουριστικο φαινομενο, ποιους επηρεαζει ειτε θετικα ειτε αρνητικα και τι προσφερει γενικοτερα ο τουριστικος κλαδος σε κάθε χωρα και σε κάθε ανθρωπο ξεχωριστα, βγαινουν ποικιλλα συμπερασματα. Εκτος του ότι βεβαια είναι δυσκολο να απομονωσεις το τουριστικο φαινομενο από τα αλλα κοινωνικα, ψυχολογικα, οικονομικα, πολιτισμικα φαινομενα. Είναι ακομα δυσκολοτερο, να αποκομιστει κανεις, ένα γενικο συμπερασμα για τον τουρισμο που να ικανοποιει ολες τις πλευρες του. Εφοσον, αναλογα με την ιδιοτητα που εχει κανεις μεσα στον τουριστικο κλαδο, βλεπει και αξιολογει τις συνθηκες και τις προοπτικες διαφορετικα. Ο τουρισμος, επηρεαζει και την οικονομια της χωρας, αλλαζει τις κοινωνικες συνηθειες των ανθρωπων, επηρεαζει την ψυχολογια αρα και και την συμπεριφορα μιας κοινωνικης ομαδας ή και μεμονωμενων ατομων, καθως αναπτυσσει ή και αλλοιωνει περιοχες και πολιτισμους.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Επιπτώσεις στο ψυχολογικό κοινωνικό φαινόμενο του τουρισμού. Προβληματισμοί για το μέλλον του τουριστικού κλάδου.Impact on the social-psychological phenomenon of tourism. Concerns about the future of the tourism industry.