Μαστοράκης, ΓεώργιοςMastorakis, GeorgiosΒιδοζαχαράκη, ΕυσεβίαVidozacharaki, Efsevia2024-12-262024-12-262024-12-26https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/11181Η κεντρική ιδέα αυτής της έρευνας είναι να βοηθήσει και να περιγράψει στους αναγνώστες τις στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων και αντιμετώπισης των social media για να ξέρουν και οι χρήστες και οι επιχειρήσεις πως να αντιμετωπίζουν μια κρίση είτε αυτή είναι από μέσα από την επιχείρηση είτε από έξω. Η εργασία αυτή διαπραγματεύεται με τα είδη των κρίσεων, τα χαρακτηριστικά, τον κύκλο, τα στάδια, επικοινωνία, την επιρροή και τη στρατηγική κτλ..The basic idea of this search is to help and set to readers the strategies for crisis management and dealing with social media so that both users and businesses know how to deal with a crisis whether it is from inside the business or from outside. This work negotiates with types of crises, characteristics, cycle, stages, communication, influence and strategy etc.elAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statessocial mediaκρίσηνέες τεχνολογίες & διοικητικής επιστήμης και τεχνολογίας του Αγίου Νικολάουcrisisnew technologies & management science and technology of Agios NikolaosΣτρατηγική διαχείριση κρίσεων και αντιμετώπισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.Social media crisis management and response strategies.Πτυχιακή Εργασία