2018-09-132018-09-132018-09-13http://hdl.handle.net/20.500.12688/8851Current research argues that the use of social networks can be a dominant resource for acquiring valuable knowledge about tourist destinations through the collection of data from Location-Based Social Networks (LBSN). This approach can provide solutions to problems and significant benefits to enterprises and local authorities. One of the most important problems is the lack of knowledge about the visitor's opinion for a destination, as well as the fact that the visitors' behavior, needs and preferences are not visible. Nowadays, enterprises and local authorities are still using the traditional method for acquiring valuable knowledge to make strategic decisions, using data from surveys conducted using questionnaires. In this process, despite the benefits it can offer, it can be observed that it is not continuous, it is not adaptable, and the number of the participants in most of the cases is quite small compared to the total number of visitors. This thesis presents the methodology for extraction, association, analysis and visualization of data derived from Location-Based Social Networks, providing valuable knowledge about visitors’ behavior, impressions and preferences for tourist destinations. In that context, using a case study of the region of Crete (Greece) as tourist destination the overall insights of visitors are identified. Utilizing state of the art web technologies for the development of this monitoring framework, we will collect publicly available social data for the selected tourism destinations. Some of the data that need to be collected for the process of analysis are the visitors’ posts and reviews, publication’s date and time, published photos, places’ rankings, user’s profile, nationality and engagement. After the completion of data collection, the correlation and analysis are followed, presenting data visualization in a proper and efficient way to the stakeholders. Having acquired this valuable knowledge about the visitors’ behavior and preferences, the stakeholders such as local authorities, enterprises etc. can make a more efficient promotion of tourist destinations based on the needs of visitors, improvement of the existing facilities and creation of new experiences attracting the interest of more potential visitors.Τρέχουσες έρευνες υποστηρίζουν ότι η χρήση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να αποτελέσει κυρίαρχο μέσο για την απόκτηση πολύτιμης γνώσης σχετικά με τους τουριστικούς προορισμούς μέσω της συλλογής δεδομένων από τα κοινωνικά δίκτυα που περιλαμβάνουν τοποθεσία (Location-Based Social Networks - LBSN). Αυτή η προσέγγιση μπορεί να προσφέρει λύσεις σε προβλήματα και σημαντικά οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους φορείς του δημοσίου. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα είναι η έλλειψη γνώσης σχετικά με τη γνώμη και τις εντυπώσεις του επισκέπτη για έναν προορισμό, καθώς και το γεγονός ότι η συμπεριφορά, οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των επισκεπτών δεν είναι ορατές. Στις μέρες μας, οι επιχειρήσεις και οι τοπικές αρχές εξακολουθούν να χρησιμοποιούν την παραδοσιακή μέθοδο για την απόκτηση γνώσης ως προς τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων χρησιμοποιώντας δεδομένα από έρευνες που διεξάγονται με τη χρήση ερωτηματολογίων. Σε αυτή τη διαδικασία, παρά τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει, μπορεί να παρατηρηθεί ότι δεν είναι συνεχής, δεν είναι προσαρμόσιμη και ο αριθμός των συμμετεχόντων στις περισσότερες περιπτώσεις είναι αρκετά μικρός σε σύγκριση με τον συνολικό αριθμό των επισκεπτών. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη μεθοδολογία άντλησης, συσχέτισης, ανάλυσης και απεικόνισης δεδομένων που προέρχονται από κοινωνικά δίκτυα που βασίζονται στην τοποθεσία, παρέχοντας πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά, τις εντυπώσεις και τις προτιμήσεις των επισκεπτών για τους τουριστικούς προορισμούς σε πραγματικό χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό, χρησιμοποιώντας ως μελέτη περίπτωσης την περιφέρεια της Κρήτης ως τουριστικό προορισμό, εξάγονται χρήσιμες γνώσεις σχετικά με τις δυο μεγαλύτερες πόλεις του νησιού, το Ηράκλειο και τα Χανιά. Χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες διαδικτύου για την ανάπτυξη αυτού του πλαισίου παρακολούθησης, συλλέξαμε δημοσίως διαθέσιμα δεδομένα από τέσσερα κοινωνικά δίκτυα για τους επιλεγμένους τουριστικούς προορισμούς. Μερικά από τα στοιχεία που πρέπει να συλλεχθούν για τη διαδικασία ανάλυσης είναι οι αναρτήσεις και τα σχόλια των επισκεπτών, η ημερομηνία και η ώρα των δημοσιεύσεων, οι δημοσιευμένες φωτογραφίες, η βαθμολογία των επιχειρήσεων και σημείων ενδιαφέροντος, το προφίλ των χρηστών, η εθνικότητα και η διάδρασή τους. Μετά την ολοκλήρωση της συλλογής δεδομένων, ακολουθείται η συσχέτιση και η ανάλυση τους και εν συνεχεία τα αποτελέσματα οπτικοποιούνται μέσω γραφημάτων στους ενδιαφερόμενους. Έχοντας αποκτήσει αυτή την πολύτιμη γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των επισκεπτών, οι ενδιαφερόμενοι όπως οι τοπικές αρχές, οι επιχειρήσεις κ.λπ. μπορούν να προωθήσουν αποτελεσματικότερα τους τουριστικούς προορισμούς με βάση τις ανάγκες των επισκεπτών, να βελτιώσουν τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις και υπηρεσίες και να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον περισσότερων πιθανών επισκεπτών.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesBig data analytics and knowledge discovery through location-based social networks (LBSN).Ανάλυση δεδομένων και άντληση γνώσης μέσω κοινωνικών δικτύων βάσει τοποθεσίας.