2016-03-152016-03-152008-2-28Thttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7340Το τουριστικό Μάρκετινγκ, μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν ένας όρος σχεδόν άγνωστος στην ελληνική αγορά. Η κατάσταση αυτή της αφάνειας, άρχισε τις τελευταίες δεκαετίες σταδιακά να διαφοροποιείται και πρόσφατα και πρόσφατα μάλιστα ένα σχετικό ρεύμα ξεκινά να επηρεάζει θετικά τη χώρα μας, προς τη σωστή κατεύθυνση εφαρμογής του Τουριστικού Μάρκετινγκ. Έχει πλέον γίνει συνείδηση σε όλες τις ορθολογικά οργανωμένες τουριστικές επιχειρήσεις, ότι η λειτουργία του Μάρκετινγκ δεν αποτελεί πολυτέλεια, ούτε αφορά αποκλειστικά τους πολυεθνικούς Κολοσσούς, αλλά είναι απαραίτητο, πρωταρχικό κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας, για κάθε εταιρία που επιθυμεί πραγματικά να πετύχει, ανεξάρτητα από το μέγεθος της ή από τις σχέσεις εξάρτησης που τυχόν έχει από πολυεθνικές εταιρίες. Σκοπός της εργασίας μάρκετινγκ είναι να ιεραρχήσει τα βήματα της στρατηγικής σκέψης και υλοποίησης τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν κατά την κατάρτιση ενός πλάνου διεύθυνσης ή τμήματος μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση.τουριστικό μάρκετινγκ, τουριστική πολιτικήAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Τουριστικό marketing.Tourism marketing.