2016-03-152016-03-152010-05-12http://hdl.handle.net/20.500.12688/5925Ζούμε σε μια κοινωνία όπου η λειτουργία των επιχειρήσεων συνεχώς αλλάζει και όλοι μέσω της διαδιακασίας της σωστής εφαρμογής του όρου σωστού προγραμματισμού και management, προσπαθούν να ισχυροποιήσουν την θέση τους στην αγορά και συγχρόνως να επιτύχουν το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδος που μπορούν να έχουν για την επιχείρηση τους και το οποίο θα τους εξασφαλίσει την μακροβιότητα της επιχειρήσης αυτής στην αγορά στην οποία λειτουργεί. Για να μπορέσει λοιπόν η κάθε επιχείρηση να ισχυροποιήσει την θέση της στην αγορά στην οποία βρίσκεται και λειτουργεί, θα πρέπει να ακολουθήσει μια στρατηγική και ένα συγκεκριμένο πλάνο management το οποίο θα είναι απολύτως προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις ιδιοτητές της. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ως επιχειρήσεις λειτουργούν και οι διάφορες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, μικρές ή μεγάλες, προσπαθώντας να ισχυροποιήσουν την παρουσία τους στην Ελληνική αγορά και συγχρόνως να επεκταθούν και στις νέες διαμορφούμενες χρηματοοικονομικές αγορές της Ευρώπης. Πολλές φορές όμως και εξαιτίας διαφόρων παραγόντων όπως για παράδειγμα η οικονομική ύφεση των ημερών μας, οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων είναι αναγκασμένοι να προχωρήσουν σε μετατροπές ή συγχωνεύσεις προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις δύσκολες οικονομικές καταστάσεις και να βγουν ουσιαστικά κερδισμένοι. Βέβαια οι μετατροπές και συγχωνεύσεις αυτές ορίζονται και διαμορφώνονται κάθε φορά βάση των Νόμων που υπάρχουν εντός της Ελληνικής επικράτειας.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Μετατροπές και συγχωνεύσεις εταιρειών.Conversions and mergers of enterprises.