2016-03-152016-03-152011-05-26http://hdl.handle.net/20.500.12688/7488Ο τουρισμός σήμερα δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη για τους ανθρώπους των πόλεων. Τα τουριστικά κίνητρα πηγάζουν από τις βιολογικές, ψυχολογικές, κοινωνικές αλλά και οικογενειακές ανάγκες. Οι τουρίστες γίνονται πιο έμπειροι, απαιτητικοί, εκλεκτικοί. Ο νέος τουρίστας αναζητά νέο τουρισμό. Καθώς τα μεγάλα ξενοδοχεία διακοπών αποτελούν μια συμφέρουσα επιλογή για την πλειοψηφία των σύγχρονων τουριστών, η ικανοποιητική εξυπηρέτηση των νέων αναγκών, μεταξύ άλλων η φυσική δραστηριοποίηση, η κοινωνική αλληλεπίδραση, η απόκτηση νέων εμπειριών είναι καθοριστικοί παράγοντες για την περίοδο των διακοπών. Για το λόγο αυτό η ποιότητα υπηρεσιών αναψυχής στα ξενοδοχεία έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία και μπορεί να συμμετέχει σε υψηλό βαθμό στην ποιότητα ζωής των τουριστών. Είναι βασικό η παραγωγή στελεχών και ανθρώπινου δυναμικού να προσαρμόζεται και να ικανοποιεί τις ανάγκες της αγοράς.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Μύθος και πραγματικότητα του management στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Κρήτη.The truth about management in tourism enterprises in Crete.