2016-03-152016-03-152008-10-20http://hdl.handle.net/20.500.12688/3897Σκοπός της εργασίας, είναι η οπτικοακουστική εξοικείωση των γραμμάτων «θ, φ, δ, β», για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, σ’ ένα ευχάριστο περιβάλλον, εξασκώντας την παρατηρητικότητά τους και το λεξιλόγιό τους. Η επίδοση του μαθητή εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από: - το νοητικό του επίπεδο - από τυχόν αισθητηριακές αναπηρίες - από την εμφάνιση συγκεκριμένων μαθησιακών δυσκολιών: o δυσλεξία o διάσπαση προσοχής o ελάχιστη εγκεφαλική δυσλειτουργία. Ο μαθητής, έχει μια εικόνα των γραμμάτων που ακούει, καθώς ακούει και το γράμμα πώς προφέρεται και μια λέξη που ξεκινάει από το αντίστοιχο γράμμα. Η εργασία έχει πραγματοποιηθεί, xρησιμοποιώντας το πρόγραμμα της Macromedia το DirectorMX2004.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Μελέτη και υλοποίηση ηλεκτρονικών ασκήσεων για παιδιά που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες.Electronic exercises for children with learning disabilities.