Αποστολάκης, ΝικόλαοςApostolakis, NikolaosΑξιώτης, ΔημήτριοςAxiotis, DimitriosΚρυοβρυσανάκης, ΝικόλαοςKryovrysanakis, Nikolaos2024-05-142024-05-142024-05-14https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/10983Οι start-ups επιχειρήσεις αξιοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ στο έπακρο. Οι επιχειρήσεις, που επιλέχθηκαν στην παρούσα εργασία αφορούν την εστίαση και είναι το Box και το e-food. Στην εργασία αναλύεται ο σκοπός της δημιουργίας τους, ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν και τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ που αξιοποιούν. Στο τέλος της εργασίας πραγματοποιείται SWOT ανάλυση για να εξακριβωθούν τα δυνατά και τα αδύναμα στοιχεία της κάθε επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο αναμένεται να εντοπιστούν τα καλύτερα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από αντίστοιχες εταιρείες.Start-ups are making the most of digital marketing. The companies selected in this work are related to food and beverage service businesses are Box and e-food. The paper analyzes the purpose of their creation, the way they work and the digital marketing tools they use. At the end of the work, a SWOT analysis is carried out to ascertain the strengths and weaknesses of each business. In this way, it is expected to identify the best digital marketing tools that can be used by respective companies.elAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesstart-up επιχειρήσειςψηφιακό μάρκετινγκSWOT ανάλυσηe-foodboxstart-up businessesdigital marketingSWOT analysisΨηφιακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε επιχειρήσεις εστίασης.Digital marketing and its application in food and beverage service businesses.Πτυχιακή Εργασία