Παπαδάκη, ΕιρήνηPapadaki, EiriniΜαστοράκη, ΠαναγιώταΠεχλιβανίδου, ΕιρήνηMastoraki, PanagiotaPechlivanidou, Eirini2024-07-162024-07-162024-07-12https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/11035Η εικόνα ενός τόπου αποτελεί ένα συνονθύλευμα από ιδέες, αντιλήψεις και στάσεις που σχηματίζει κάποιος όταν βρίσκεται σε ένα τόπο. Ιδιαίτερα οι πόλεις επιχειρούν να διαμορφώσουν τα χαρακτηριστικά τους και να τα επικοινωνήσουν με τέτοιο τρόπο ώστε να ταυτιστούν με την εικόνα τους. Η διαχείριση αυτής της εικόνας απαιτεί τη σύνθεση πρακτικών και διαδικασιών, όπως το marketing και το branding, προς όφελός τους. Η διοργάνωση ενός φεστιβάλ μπορεί να αποτελέσει μια πρακτική ώστε η πόλη που θα το διοργανώσει να ταυτιστεί με αυτό. Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει τα φεστιβάλ τέχνης στην πόλη του Ηρακλείου Κρήτης και να διερευνήσει εάν αυτά συνεισφέρουν στη διαμόρφωση της εικόνας της μέσα από τις απόψεις των επισκεπτών τους. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε επιτόπια έρευνα μέσω ερωτηματολογίων στους συμμετέχοντες σε κάποια δράση των φεστιβάλ. Μέσω ελέγχου ανεξαρτησίας χ2 διερευνήθηκε εάν η προηγούμενη επίσκεψη στις δράσεις του φεστιβάλ σχετίζεται με την άποψή τους για το πόσο ταιριάζει το φεστιβάλ με την εικόνα της πόλης.The image of a place is a mishmash of ideas, perceptions and attitudes that one forms when being in a place. Particularly, cities attempt to shape their characteristics and communicate them in such a way, to be identified with their image. Managing this image requires a synthesis of practices and processes, such as marketing and branding, for their benefit. The organisation of a festival can be a practice for the city, to be identified with it. The aim of this thesis is to examine the art festivals in the city of Heraklion, Crete and to investigate whether they contribute in shaping its image, through the opinions of their visitors. For this reason, field research was carried out through questionnaires to the participants in some of the festivals' activities. Through an χ2 independence test, it was investigated whether the previous visit to the festival's activities was related to their view of how well the festival fits with the image of the city.elAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesΦεστιβάλΜάρκετινγκFestivalMarketingΗ συνεισφορά των φεστιβάλ στη διαμόρφωση της εικόνας του τόπου: το παράδειγμα των φεστιβάλ τέχνης στο Ηράκλειο Κρήτης.The contribution of festivals in branding the image of a place: the example of arts festivals in Heraklio, Crete.Πτυχιακή Εργασία