2016-03-152016-03-152013-08-05http://hdl.handle.net/20.500.12688/7438Το κεφάλαιο 1 αναφέρεται στην ιστόρικη πορεία της λειτουργίας του HR καθώς και μια παρουσίαση των κυριοτέρων τάσεων και του πως έχουν διαφοροποιηθεί τα τελευταία χρόνια. Στο κεφάλαιο 2 αναλύεται η διαδικασία της ανάθεσης σε εξωτερικούς συνεργάτες της διεύθυνσης ανθρωπίνου δυναμικού όσον αφορά τους τρόπους που αυτή γίνεται καθώς και τους κινδύνους που εμπεριέχονται σε αυτή. Το κεφάλαιο 3 επικεντρώνεται στο ρόλο της τεχνολογίας και του διαδικτύου στο HRM την συνεισφορά τους αλλά και τις αλλαγές που επέφερε η χρησιμοποίηση τους, καθώς και την ανάλυση του όρου e-HRM. Τέλος στα συμπεράσματα γίνεται μία συνοπτική παρουσίαση των καινοτομιών που έχουν προκύψει στο HR καθώς και των δυσκολιών που παρουσιάζει η πλήρης εφαρμογή τους στις επιχειρήσεις αλλά και η υιοθέτηση τους από τους επαγγελματίες του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.Chapter 1 refers to the course of the Human Resources function through time and presents the main trends and new characteristics of the function. Chapter 2 analyses the process of outsourcing the HR function partly or in whole, both in regard to the possible ways this can happen and in the potential dangers it represents. Chapter 3 focuses on the role of technology and the internet in HRM, their contribution, the changes they brought on, and the analysis of the term e-HRM. Finally in the conclusions section there is a brief review of the innovations that have been applied in the HR field and the difficulties that exist if one wants to exploit their potential benefits in full.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Ο ρόλος του E-HRM και των εξωτερικών συνεργατών στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού.The role of E-HRM and human resources outsourcing in hotel human resources management.