2016-03-152016-03-152012-06-07http://hdl.handle.net/20.500.12688/6825Η μελέτη αυτή αποσκοπεί στην βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων Υπηρεσιών στην Υγειονομική Υπηρεσία. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα ανάμεσα στο προσωπικό των Υγειονομικών Υπηρεσιών με τη χρήση ερωτηματολογίων. Μέσω των ερωτηματολογίων αναγνωρίστηκαν τα δυνατά και αδύνατα σημεία, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Υπηρεσίας. Περαιτέρω, παρατίθενται απόψεις και εισηγήσεις αναφορικά με στρατηγικές που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν ούτως ώστε να ενδυναμωθούν τα αδύνατα στοιχεία, να αποφευχθούν οι κίνδυνοι, να εκμεταλλευθούν οι ευκαιρίες και να γίνει επένδυση στα πλεονεκτήματα της Υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προστασία του καταναλωτή και κατ’ επέκταση της δημόσιας υγείας, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες. Επίσης λήφθηκαν υπόψη οι υπάρχουσες θεωρίες, η αποστολή, οι στόχοι και το διαγνωστικό τεστ που διανεμήθηκε στο προσωπικό των Υγειονομικών Υπηρεσιών.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Υγειονομική υπηρεσία της Κύπρου και τρόποι βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.