2016-03-152016-03-152012-08-09http://hdl.handle.net/20.500.12688/5805Η εκπόνηση της παρούσας εργασίας έχει σκοπό να ενημερώσει τους αναγνώστες, αρχικά για την οικονομική κατάσταση της χώρας ενόψει οικονομικής κρίσης και πόσο αυτή επηρέασε τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Συγκεκριμένα θα μας απασχολήσει ο κλάδος των σουπερ μάρκετ που χαρακτηρίζεται ως η τρίτη μεγαλύτερη οικονομική δύναμη την χρονική περίοδο που ολόκληρη η χώρα βιώνει ακόμα την οικονομική δυσπραγία. Πραγματοποιήθηκε χρηματο-οικονομική ανάλυση της ΑΒ ( έτη 2006-2009) που πλέον ανήκει εξ ολοκλήρου στον βέλγικο όμιλο Delhaize. Καταγράψαμε την πορεία που χάραξε η εταιρεία, την στρατηγική που πλέον ακολουθεί και την μέθοδο διείσδυσης στην αγορά που δραστηριοποιείται.. Ο όμιλος έχει ως στόχο την ανάπτυξη του δικτυού καταστημάτων σε ολόκληρη την ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα. Ήδη στην αγορά της Κρήτης μετράει 2 καταστήματα ΑΒ και σύντομα προσδοκεί να φτάσει τα 15. Η δειγματοληπτική έρευνα που κάναμε αποσκοπεί στο να διερευνήσει τα προβλήματα του κλάδου των σουπερ μάρκετ, τις προτιμήσεις των καταναλωτών , τις καταναλωτικές τους δαπάνες και την αντίδραση τους στην εγκατάσταση μεγάλων εταιριών στην πόλη τους.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Η οικονομική κρίση στον κλάδο των σουπερ μάρκετ και η επέκταση της αλυσίδας ΑΒ στην Κρήτη.Economic crisis in the supermarket branch and the extension of the AB chain in Crete.