2016-03-152016-03-152013-11-09http://hdl.handle.net/20.500.12688/1177Η παιδική κακοποίηση έχει λάβει πλέον τεράστιες διαστάσεις και αυτό διαφαίνεται στις ερευνητικές μελέτες που έχουν διενεργηθεί έως τώρα. Απότοκο αυτής είναι όχι μόνο οι σημαντικές επιπτώσεις στο ίδιο το παιδί αλλά εξίσου στην οικογένεια και την κοινωνία. Γι’ αυτό, η όσον τον δυνατόν έγκαιρη αναγνώριση και αντιμετώπιση είναι σημαντική για να ελαχιστοποιήσει τόσο τις άμεσες όσο και τις έμμεσες μακροπρόθεσμες συνέπειες στο παιδί. Ο ρόλος λοιπόν των νηπιαγωγών στην πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου είναι καταλυτικός και σύμφωνα με το Νόμο 3500/06 η αναφορά πιθανών περιπτώσεων παιδικής κακοποίησης είναι υποχρεωτική. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ετοιμότητας των νηπιαγωγών να αναγνωρίσουν και να αντιμετωπίσουν την παιδική κακοποίηση.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Οι γνώσεις, οι στάσεις και ο τρόπος αντιμετώπισης των περιπτώσεων παιδικής κακοποίησης από τους νηπιαγωγούς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση νομού Ηρακλείου.The knowledge, attitudes and how to deal with cases of child abuse by their kindergarten teachers in Primary Education Heraklion.