2016-03-152016-03-152008-07-17http://hdl.handle.net/20.500.12688/2463Η παρούσα πτυχιακή θα εστιάσει στη σύγχρονη μορφή του δισκογραφικού κλάδου, στους τομείς που τον αποτελούν, στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει απέναντι στη νέα παγκόσμια τεχνολογική και εμπορευματική πραγματικότητα. Βαρύτητα θα δοθεί στην οργάνωση των δισκογραφικών εταιριών ενώ συγχρόνως θα δούμε τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι δισκογραφικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο στις μέρες μας, προκειμένου να μπορέσουν να ανατρέψχουν την κατάσταση και να καταστούν δυναμικά στο σύγχρονο περιβάλλον, αντιμετωπίζοντας από τη μία τη μη νομότυπη πειρατεία, και από την άλλη το καθ’ όλα νομότυπο Ιντερνετ και τη δυναμική που δίνει στο σύγχρονο καταναλωτή.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Δομή των δισκογραφικών εταιριών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.The structure of recording companies in Greece and abroad.