2016-03-152016-03-152009-01-22http://hdl.handle.net/20.500.12688/5475Αυτή η Πτυχιακή Εργασία λειτουργεί ως εισαγωγή στον κόσμο της Αξιολόγησης των διαφημιστικών μηνυμάτων καθώς επιχειρεί να αναλύσει το κείμενο, την εικόνα , τα χρώματα και άλλα χαρακτηριστικά της διαφήμισης που συμβάλουν στην προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Για το λόγο αυτό αξιολογούνται και δύο διαφημιστικά spot και συγκεκριμένα τα προϊόντα «ΕνΕλλάδι» της Creta Farm και «Πάριζα» της Yfantis. Σκοπός της Πτυχιακής Εργασίας είναι αρχικά να ερμηνευτούν κάποιες έννοιες που έχουν σχέση με τη διαφήμιση όπως: Τι είναι Διαφήμιση; Ποιοι οι στόχοι της; Ποια είναι τα διαφημιστικά μέσα που χρησιμοποιεί; Τι είναι χιουμοριστική διαφήμιση; Πως επηρεάζουν τα χρώματα, η μουσική, η εικόνα, η γλώσσα και το σενάριο στην δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφήμισης; Αυτές είναι κάποιες από τις έννοιες που θα αναλυθούν. Στη συνέχεια θα αξιολογηθούν δυο διαφημίσεις και συγκεκριμένα των εταιρειών Creta Farm και Yfantis. Η αξιολόγηση των δυο αυτών διαφημίσεων έχει σαν στόχο να προσεγγιστεί το θέμα καλύτερα και σε πρακτικό επίπεδο δηλαδή να αξιολογηθούν τα επιμέρους στοιχειά των διαφημίσεων και να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτές οι δυο διαφημίσεις κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους που έχουν θέσει.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Αξιολόγηση διαφημιστικών μηνυμάτων.Evaluating advertising messages.