2016-03-152016-03-152012-01-24http://hdl.handle.net/20.500.12688/6868Είναι γεγονός ότι το διαδίκτυο φέρνει σε επαφή εκατομμύρια χρήστες. Παράλληλα, οι νέες μορφές του, όπως το κοινωνικό διαδίκτυο αποτελούν κανάλι επικοινωνίας και έχουν εξελιχθεί σε ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Οι χρήστες του κοινωνικού διαδικτύου επανατροφοδοτούν άμεσα με πληροφορίες τον οργανισμό με τον οποίο αλληλεπιδρούν, μέσω των σύγχρονων εργαλείων του (blogs, social networks, podcasting, κ.λπ.). Στην περίπτωση των εκπαιδευτικών οργανισμών, η προώθησή τους αποτελεί μια πολυσύνθετη διαδικασία, που ακολουθεί τις γενικότερες διαδικασίες παροχής υπηρεσιών. Έντονο γνώρισμα των εκπαιδευτικών οργανισμών (δημόσιων και ιδιωτικών) είναι ο κοινωνικός τους χαρακτήρας. Άρα, το μάρκετινγκ στην προώθηση αυτών, αφορά στις αρχές του Κοινωνικού Μάρκετινγκ. Επομένως, το κοινωνικό διαδίκτυο και τα εργαλεία του (social media), τους ενισχύουν. Επιπροσθέτως, η επικοινωνία με αυτούς μπορεί να γίνεται άμεσα και γρήγορα με τους εκάστοτε ενδιαφερομένους (φοιτητές/ υποψηφίους σπουδαστές). Έτσι, ο στόχος προώθησης αλλά και μάρκετινγκ των δραστηριοτήτων τους επιτυγχάνεται μοναδικά. Συμπερασματικά, στα συγκεκριμένα πλαίσια διαμορφώνονται και οι στόχοι της παρούσας εργασίας σχετικά με το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης στην Ιεράπετρα.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Προώθηση τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος με χρήση βίντεο. Μελέτη περίπτωσης άλλων ιδρυμάτων.Promoting higher education institutions using video. Case study of other institutions.